Little Peanut Picture: The Sex

Me and my wife and also our future baby went to the doctor last Friday. That was so cloudy and the rain was near to fall. Since we can’t wait to see our Little Peanut, we only pray that the rain won’t go down. It took 15 minutes to reach the doctor’s office by motorcycle. No need to wait for so long, the assistant asked us to go in and we met the doctor.

Below, you can see the USG result. The baby weight is 990 gram.

The Sex

On the right picture, you can find the baby sex. This is what we want to know since last our last visit.
And the baby sex is FEMALE

Like what we have been dreaming while we are sleeping. Both me and my wife got a dream. I saw a beautiful girl using white dress, and of course with curly hair..

Can not wait to see you next month. We love you.

Big kiss from your father and mother.. ^8^

13 Tanggapan to “Little Peanut Picture: The Sex”

  1. yanto Says:

    selamat deh buat pak Arief atas calon putrinya yang bentar lagi nongol di dunia ini moga aja menjadi anak yang solehah.

    Gimana nih dah “pitonan” belum?hehehehehhe

  2. Arief Fajar Nursyamsu Says:

    Terima kasih Pak Yanto😀
    Amin atas doa’nya..
    Semoga istri Anda yang juga sedang hamil tetep sehat yah..

    Acar “mitoni” kami wujudkan dengan cara syukuran saja. Mengantar makanan ke tetangga. Tidak acara yang sakral.
    Mohon doanya agar lahir sehat dan selamat.

    Thanks..

  3. tantos Says:

    Akhirnya, sebentar lagi saya keluar, xixixixi

  4. Arief Fajar Nursyamsu Says:

    @ Tanto…
    Memangnya kmu selama ini ada di dalam…😛

  5. Jauhari Says:

    Wah siap siap menyambut SITI NURHALIZA Indonesia nih😉

  6. Arief Fajar Nursyamsu Says:

    Hehehehe…
    Amin.. amin.. amin..😀

  7. Anang Says:

    calon bapak nih..

  8. IT, Translation & Pregnancy Belanja Kebutuhan Bayi (Lagi) « Says:

    […] Pink & Biru. Ya, hasil USG menunjukkan bahwa anak kami bakalan cewek. Jadi warna biru atau pink menurut kami bakalan cocok. Tapi ntar terserah sama si anak, mau suka warna apa […]

  9. siti nurhayati Says:

    wah anaknya ganteng banget ya jadi ngiri

  10. Arief Fajar Nursyamsu Says:

    Cewek kok bu..
    Karena anugerah dan kebesaran Alloh..

  11. nurussadad Says:

    met Ya Pak Bu… muga2 jadi anak shalihah, aminn

  12. Arief Fajar Nursyamsu Says:

    @ nurussadad
    Amin.. terima kasih.

  13. Menunggu Tanda-Tanda Melahirkan « IT, Translation, Pregnancy & Parenting Says:

    […] ya, hasil USG menunjukkan bahwa anak kami perempuan dan kami sudah menyiapkan nama yang cantik […]


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: